Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Ακούστε με

Σας παρακαλώ, επιτρέψτε μου να μιλήσω.
Άλλωστε μόνο εγώ γνωρίζω την αλήθεια,
μόνο εγώ είμαι μάρτυς της ζωής μου.
Η ιστορία μου ξεκινά χιλιάδες  χρόνια πριν,
τότε που  ( αν έχετε ακουστά) δημιουργήθηκε η γραφή και διέσωσε τη γλώσσα.
Γνώρισα πρώτη τη δημοκρατία.
Είμαι μητέρα σοφών.
Γι’ αυτό σας λέω, ακούστε με.

Υπήρξα θαυμαστή,
αλλά έχασα τη δόξα μου και υποδουλώθηκα για τέσσερις αιώνες.
Ήταν θλιβερό να βλέπω τα παιδιά μου να υποφέρουν,
αλλά ξεσηκώθηκα και κέρδισα την ελευθερία μου.
Είμαι μητέρα ανδρείων.
Γι’ αυτό σας λέω, ακούστε με.

Κι αν προσπάθησα ποτέ δεν βρήκα την πραγματική γαλήνη.
Ποτέ δεν κατάφερα να μη με προδώσουν.
Και τώρα ίσως ζητήσουν τον διαμελισμό μου.
Ίσως ακόμη και να καταδιώξουν τα παιδιά μου, να τα σκοτώσουν, να τα αφανίσουν.
Γι’ αυτό σας λέω, ακούστε με.

Νιώθω,λοιπόν, τιμή για τη ζωή μου
και σας προτρέπω να με τιμήσετε κι εσείς.
Μη ξεχνάτε πως σας έδωσα το φως μου.
Γι’ αυτό, αφήστε με να ζήσω ελεύθερη.
Προσπαθήστε να με καταλάβετε, γιατί μιλώ μέσα από την παράδοσή μου,
μόλο που οι λέξεις της ηχούν αλλιώς για τους ισχυρούς.


Ενώπιόν σας  ζητώ δικαιοσύνη και προστασία.
Μη γίνετε μάρτυρες του φόνου μου,
ανεβείτε στο βήμα και υπερασπιστείτε με.

                                                                                                   Χριστίνα Καραγιώργη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου