Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

Λέξεις ποτά και ξενύχτια
Με ρίξαν στα δικά σου τα δίχτυα.
Με αφήνει παράλυτη, νομίζω
Η σκέψη μόνο να σ’ αγγίζω.
Είσαι κομμάτι της ψυχής μου
Αδυναμία και δύναμη μου.
Ο,τι μισώ κι ο,τι ζητάω
Ο,τι αποφεύγω κι αγαπάω.

Δεν ξέρω αύριο τι θα γίνει
Και τι απ’ τους δυο μας θα έχει μείνει.
Αρκεί που σήμερα σ’ έχω μαζί μου
Να ομορφαίνεις την ζωή μου.

Θέλω τόσα να σου πω
Να σου φωνάξω «μην μ’ αφήνεις»
Αυτό το βράδυ σ’ αγαπώ
Όσο μπορείς εδώ να μείνεις.
Δωσ’ μου το χέρι σου να πάμε
Εκεί που οι άλλοι δεν χωράνε.
Από τ’ αστέρια ως την γη
Σε κάθε ήλιο και βροχή.

Είναι φορές που με τσαντίζεις
Που μου φωνάζεις και μ’ εκνευρίζεις
Μα είναι κι άλλες που με λατρεύεις
Που μου γελάς και με μαγεύεις.
Σε κάθε ήπειρο, σε κάθε χώρα
Να ‘σουνα εδώ για λίγο τώρα
Σε κάθε πόλη και πλατεία
Εσύ γλυκιά μου αμαρτία.

Δεν ξέρω αύριο τι θα γίνει
Και τι απ’ τους δυο μας θα έχει μείνει.
Αρκεί που σήμερα σ’ έχω μαζί μου
Να ομορφαίνεις την ζωή μου.

Θέλω τόσα να σου πω
Να σου φωνάξω «μην μ’ αφήνεις»
Αυτό το βράδυ σ’ αγαπώ
Όσο μπορείς εδώ να μείνεις.
Δωσ’ μου το χέρι σου να πάμε
Εκεί που οι άλλοι δεν χωράνε.
Από τ’ αστέρια ως την γη

Σε κάθε ήλιο και βροχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου