Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ

Όταν…
ο σταυρός στον λαιμό
σε βαραίνει, σε πνίγει
Εγώ θα είμαι εκεί.
Όταν…
η καθημερινότητα που διάλεξες
σε καταπίνει, σε πνίγει
Εγώ θα είμαι εκεί.
Όταν…
η καταιγίδα που έφτιαξες
σε αγκαλιάζει, σε πνίγει
Εγώ θα είμαι εκεί.
Όταν…
η θάλασσα που μόλυνες
δεν ηρεμεί, σε πνίγει
Εγώ θα είμαι εκεί.
Όταν…
η αγάπη που άφησες
δεν γυρίζει, σε πνίγει
Εγώ θα είμαι εκεί.
Όταν…
η ελπίδα που άναψες
μέσα σου, σε πνίγει
Εγώ θα είμαι εκεί.
Όταν…
δεν αντέχεις και παραιτείσαι
δεν μπορείς και πνίγεσαι
Εγώ είμαι ήδη εκεί.
Όταν…
φοβάσαι, αγάπη μου, πως
το σκοτάδι σε πνίγει
Εγώ είμαι ήδη εκεί.
Όταν…
κρατάς ένα φανάρι αναμμένο
κι ας σε πνίγει
Εγώ είμαι ήδη εκεί.
Όταν…
η θηλιά που έπλεξες
σε σφίγγει, σε πνίγει
Εγώ είμαι ήδη εκεί.
Όταν…
αρχίσεις να πετάς ψηλά
τίποτα δεν σε πνίγει
Εγώ είμαι ήδη εκεί.
Όταν…
τα κομμάτια που μάζεψες
σε διέλυσαν, σε έπνιξαν
Εγώ ήμουν ήδη εκεί.
Όταν…
έμαθες να πετάς χαμηλά
και ξέχασες όσα σε έπνιγαν
Εγώ ήμουν ήδη εκεί.
Όταν…
έφυγες χωρίς εμένα και
αυτό δεν σε έπνιγε
Εγώ ήμουν ήδη εκεί.
Κι όταν πια…
όλα αυτά έρθουν να
πνίξουν εμένα, να θυμηθείς
Εγώ ήμουν πάντα εκεί.

                                                                  ΑΝΤΩΝΙΑ ΓΚΡΕΜΗ ΛΙΑΔΗ, 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου