Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

ΧΑΡΙΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

Χάρισα σε μια γυναίκα 
ένα τριαντάφυλλο λευκό 
κι έλαμψε ο ήλιος κι έσκισε
τα σύννεφα του ουρανού

Χάρισα σε ένα παιδί
ένα όνειρο αγνό
κι έχτισε το μέλλον του
στην έρημο με χαρτί και άμμο

Χάρισα σε έναν άντρα
πέντε λεπτά ξεκούρασης
κι αμέσως σήκωσε στους ώμους
τις υποχρεώσεις σαν να ήταν πέταλα
Είπα ''Καλημέρα'' σε έναν άγνωστο
και η ζωή του έδωσε
άλλη μια ευκαιρία στερνή
να ζήσει πιο ανθρώπινα

Χάρισα σε έναν κατάδικο
πέντε λεπτά ελευθερίας
και ο Θεός τον έκανε άγγελο
και γιόρτασαν οι ουρανοί την επιστροφή του

Χάρισα στην μητέρα μου
μια ζωγραφιά μυρωδάτη
και τα σωθικά της γέμισαν
με το ''σ'αγαπώ'' που είχα γράψει στη μέση
Έψησα για τον πατέρα μου
έναν καφέ ελληνικό
και μύρισε το σπίτι μας 
περηφάνεια βουβή, κρυφή από μένα

Χάρισα στην φίλη μου
την ακοή μου και την καρδιά μου
κι έμεινα στην αιωνιότητα
χαραγμένη στα βάθη της ψυχής της
Τίμησα τους προγόνους μου
γκρεμίζοντας τοίχους και
χτίζοντας γέφυρες για να βρουν
τα εγγόνια μου έναν λόγο να παλέψουν

Χάρισα στο παιδί μου
πέντε λεπτά παιχνίδι
και ζωγράφισε ένα ουράνιο τόξο
στον ουρανό για να ξανάρθω
Χάρισα στον εαυτό μου
πέντε λεπτά γαλήνης
και λίγο πριν την μελαγχολία
ήρθε η μοναξιά να μου πει να ζήσω

Χάρισα στον εαυτό μου
ένα ποίημα αγάπης 
και θυμήθηκα πως μπορώ
να αλλάξω μόνο εμένα

Χάρισα στον εαυτό μου
μια σύνθεση τραγουδιών
και γέμισα με νότες
τις εφηβικές διαδρομές μου


Χάρισα και χαρίζω
για να μπορώ να γεμίζω
με χρώματα φωτεινά
τις πιο άδειες στιγμές μου

                                                   ΑΝΤΩΝΙΑ ΓΚΡΕΜΗ ΛΙΑΔΗ, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου