Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΜΟΥ

           Άγγελέ μου, εσύ που πάντα στεκόσουν δίπλα μου και μου έδινες δύναμη, έλα απόψε να με λυτρώσεις. Η καρδιά μου είναι βαριά και δεν μπορώ να την σηκώσω. Μου έμαθες να πετάω στον ουρανό και με την καρδιά μου να προσπαθώ να φτάσω τον Θεό μου, όμως οι άνθρωποι με κρατάνε στη γη και έχουν φορτώσει την καρδιά μου πέτρες που τις ονομάζουν προβλήματα, για να μην μπορώ να πετάξω.
            Άγγελέ μου, αυτή η ζωή είναι τόσο σκληρή και άδικη. Η ψυχή μου έχει γεμίσει πληγές, που δεν μπορώ να γιατρέψω. Δείξε μου ποιο είναι το φάρμακο. Πες στον Θεό μου πως Του ζητώ συγχώρεση για όλες μου τις αμαρτίες. Ζητώ την ευλογία Του για να κάνω το θέλημά Του. Θέλω τόσο να Τον υπηρετήσω και να Του παραδώσω την ψυχή μου τόσο αγνή όσο μου την έδωσε.
            Άγγελέ μου, εσύ που μου έκλεισες τα αυτιά όταν φοβήθηκα τις σειρήνες, εσύ που μου έκλεισες τα μάτια όταν δεν ήθελα να δω το πραγματικό πρόσωπο ενός ανθρώπου, εσύ που με σκέπασες όταν η ψυχρότητα αυτού του κόσμου τρυπούσε τα κόκαλά μου, εσύ που όταν χρειαζόμουν κάποιον να με συμβουλεύσει ενσαρκωνόσουν και μου μιλούσες μέσα από αυτόν τον άνθρωπο, έλα κι απόψε να απαλύνεις τον πόνο μου, να γιατρέψεις την πληγή μου, να μου υποδείξεις τον σωστό τον δρόμο για να μην ξαναπληγωθώ.
            Είναι ακάλυπτο το κενό, άγγελέ μου, και μόνο η δική σου παρέμβαση θα με σώσει. Δείξε μου τον δρόμο για τον ουρανό και θα τον ακολουθήσω. Μείνε δίπλα μου και διώξε τους δαίμονες μακριά μου. Προστάτεψέ με από το κακό, από τους μοχθηρούς ανθρώπους. Είναι μακρύς ο δρόμος για την καρδιά του Θεού μου κι εγώ δεν ξέρω αν θα τερματίσω σε αυτήν τη διαδρομή...


                                                                                                                                                                                    Ελπίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου